DHL grijpt winst tijdens Nationale CQ-test
Pakketdienst DHL gooide afgelopen zaterdag hoge ogen tijdens de Nationale CQ-test 2019. In de Fokker Terminal in Den Haag behaalde Cynthia van Londen het hoogste contact quotiënt, waarmee zij zich de beste klantadviseur van dit jaar mag noemen. Haar team – DHL 1 – ging eveneens met de winst aan de haal.
Vierhonderd klantadviseurs namen het in vijf rondes tegen elkaar op om één van de drie finaleplaatsen te bemachtigen. Naast Van Londen waren Kim Stremmelaar van P-Direkt en Astrid Homan van het Kadaster de andere finalisten. Na het lezen van de case, over een bedrijf met een goed imago als het gaat om de geboden service en leverbetrouwbaarheid, voerden zij alledrie live een gesprek met een stemacteur. Zowel de vakjury (Geeske te Gussinklo van de Klantenservice Federatie, Frits Klein van Harver, Frank de Klerk van HDLG, Anja Hulsenboom van Woonoz en Liesbeth van Leeuwen van eelloo) als het publiek waren het naar verluidt ‘unaniem’ eens over de winnaar: Cynthia van Londen.
De beste klantadviseur van 2019 won een reischeque ter waarde van € 750. Het beste contactcenterteam van de dag gaat naar een concert van Maroon 5.
Fotograaf: Michèle Giebing
- customer service
- Nationale CQ-test
- klantcontact
- DHL
- contactcenterteams
- beste klantadviseur van Nederland