Cygnific en IAS vliegen samen op
Customer servicebedrijf Cygnific BV maakt bekend International Airlines Services Ltd over te nemen en zo haar wereldwijde positie te versterken. Doel van deze integratie is het onderbrengen van nieuwe sales- en serviceactiviteiten voor bestaande klanten (zoals Air France-KLM), plus uitbreiding van het klantenbestand met vooraanstaande merken in de reis-, retail- en mode-industrie.
‘Wat Cygnific en IAS gemeen hebben, is dezelfde passie voor het leveren van persoonlijke klantervaringen en dat wij bij elke klantinteractie het verschil proberen te maken’, licht Ramón Delima toe, die nu ruim anderhalf jaar ceo van Cygnific is. Met deze strategische zet bundelen de meer dan 1.000 Cygnific-medewerkers in Nederland de krachten met circa 400 sales- en serviceprofessionals in Manilla en Londen.
De overname van IAS betekent eveneens dat de KLM-dochter een nieuwe businessunit aan de portefeuille kan toevoegen: IAS Marine & Offshore. Laatstgenoemde tak biedt gespecialiseerde luchtvaartdiensten voor de wereldwijde scheepvaart, olie & gas en alternatieve energie, namens meer dan tien luchtvaartmaatschappijen.
- persoonlijke klantervaringen
- KLM
- sales & service
- IAS
- customer service
- Cygnific
- overname
- onderscheiden
- klantinteractie