Combird ingevlogen door Codelogic
De overkoepelende organisatie achter Codelogic, ontwikkelaar van cloudbased klantcontactsoftware, neemt telecompartij Combird over. ‘We merken dat er een grote behoefte is aan een integratie van de klantcontactoplossing met de kantoortelefonie. Door de overname van Combird kunnen wij deze integratie nu bieden.’
De overname is volgens ceo Dennis Schabracq één van de beste beslissingen ooit. Het Steam-connect platform, dat wordt gebruikt door organisaties voor inbound en outbound klantcontact, is volgens hem een goede aanvulling voor klantenserviceafdelingen. ‘Veel partijen starten met een telecomoplossing en vullen dit later aan met een tool voor klantcontact. Wij zijn, voor zover wij weten, de enige die zijn gespecialiseerd in klantcontact en er nu een telecomoplossing aan toevoegen. Dat maakt het een unieke oplossing.’
Combird levert op zijn beurt een eigen platform voor Unified Communications-oplossingen. Door dit bedrijf over te nemen, kan Codelogic volgens Schabracq organisaties helpen met een volledig geïntegreerde oplossing. ‘Ook bedrijven die geen speciale klantcontactafdeling hebben, maar wel behoefte hebben aan een telefonieoplossing.’