Mitel haalt banden aan met 3Fiftynine
Het al bestaande partnerschap tussen Mitel en 3Fiftynine ziet een vervolg. Laatstgenoemde contactcenterspecialist mag zich sinds kort strategisch Mitel Contact Center partner noemen.
‘Mitel en 3Fiftynine werken al langere tijd samen en wij zien dat zij met hun applicaties echte toegevoegde waarde bieden aan onze partners en klanten. Deze officiële bekrachtiging als Contact Center partner is voor ons dan ook een logische volgende stap’, aldus Alain Huys, Mitel’s country manager in de Benelux. De Canadese specialist in VoIP en Unified Communications, Mitel, is circa twee jaar geleden ‘verkocht’ aan investeringsfonds Searchlight Capital. Hiermee zou een bedrag van 2 miljard dollar gemoeid zijn.
Het vervolg van de strategische samenwerking heeft als doel het portfolio uit te breiden: naar eigen zeggen is Mitel ruim vertegenwoordigd in de zorg, de lokale en de centrale overheid, terwijl 3Fiftynine met name aanwezig is in de facilitaire en financiële dienstverlening.
- 3Fiftynine
- klantbeleving
- tech
- samenwerking
- contactcenter
- Mitel
- customer experience
- contact center
- partnerschap
- customer contact