Qatar Airways’ nieuwe app: ‘reisgenoot voor passagiers’

Qatar Airways’ nieuwe app: ‘reisgenoot voor passagiers’
  • 10 augustus 2020
  • Redactie

Met het oog op een betere user experience en meer klantgemak, lanceert Qatar Airways een nieuwe applicatie. Een intuïtieve interface en gepersonaliseerd startscherm moet van de app een ‘perfecte reisgenoot voor passagiers’ maken.

De klantreis begint zowel letterlijk als figuurlijk bij de app, vindt de luchtvaartmaatschappij. Hiertoe heeft Qatar Airways wijzigingen doorgevoerd in het startscherm van de applicatie, waar de reiziger persoonlijke en relevante informatie over de reis vindt. Daarbij stelt de organisatie dat de klant nu meer dan ooit in staat is alles vanuit de app te regelen, zodat fysiek contact en interacties tijdens de reis tot het minimum worden beperkt.

Vijf sterren
De app moet de passagiers in staat stellen om reisplannen in eigen handen te nemen, aldus Akbar Al Baker, ceo van de prijswinnende Qatar Airways Group. ‘Het is in het huidige klimaat zeker belangrijk om het fysieke contact tijdens de reis te beperken. We blijven investeren in bekroonde vijfsterrenproducten en -diensten in alle onderdelen van de reis van onze klanten, en digitale technologie speelt hierin een belangrijke rol. Onze klanten verwachten dat hun digitale interactie met Qatar Airways net zo soepel en probleemloos verloopt als hun reis aan boord.’


comments powered by Disqus