Nieuwe strategische cc-samenwerking ziet levenslicht

Nieuwe strategische cc-samenwerking ziet levenslicht
  • 23 september 2020
  • Redactie

OBI4wan, Evolve IP en Polly.help bundelen gedrieën de krachten voor een hosted omnichannel cc-oplossing. Volgens de organisaties is een zeer intelligente kennisbank ‘die voor ieder kanaal de juiste informatie aan de agent geeft’ het unieke aan het partnership.

Het samenwerkingsverband tussen het drietal maakt mogelijk dat KCC-medewerkers één tool kunnen gebruiken voor de afhandeling van klantcontact. ‘Met deze strategische samenwerking voorzien we nog meer organisaties in de Benelux van een krachtige en klantgerichte contact center oplossing. De waarde zit hem in hoe de drie platformen naadloos met elkaar geïntegreerd zijn en op die manier echt bijdragen aan efficiency en effortless engagement’, stelt Alexander de Ruiter (ceo van OBI4wan).

Social media als USP
Ceo van Polly Kennismanagement, Cees Zwezerijn, voegt aan De Ruiters verhaal toe dat de kennisbank essentiële klantinformatie biedt voor het kiezen van de juiste tone of voice tijdens klantinteracties. Zodoende geeft de database een boost aan de klanttevredenheid. Leon Schuurmans, managing director bij Evolve IP Europe, doet een duit in het zakje. ‘Het bieden van één totaaloplossing voor het gestructureerd afhandelen van het inkomende klantcontact is in de huidige tijdsgeest niet meer voldoende. De impact van social media is enorm en daar moet je als organisatie snel op acteren.’


comments powered by Disqus