Blokker strooit met blokjes
Blokker komt deze week met een nieuw loyaliteitsprogramma op de proppen. Met het project Blokker&Jij kunnen klanten punten sparen en deze inzetten voor voordeelacties of voor ‘Blokjes Blokker’, ook wel: aandelen.
Bij besteding van iedere 5 euro, online of in de winkel, krijt de klant 1 spaarpunt. Binnen de Blokker&Jij app kunnen klanten kiezen om 20 gespaarde punten om te zetten in een Blokje Blokker. Elke blokje vertegenwoordigt een certificaat van een aandeel in Blokker. Momenteel is Blokker nog geen beursgenoteerd bedrijf, maar mocht het bedrijf in de toekomst naar de beurs gaan, dan kunnen de certificaten eventueel worden omgezet in aandelen of gelijkwaardige effecten.
Bedankje
Met deze actie wil de retailer zijn dank uitspreken naar alle klanten die ondanks de moeilijke jaren van het bedrijf hen trouw zijn gebleven. ‘Blokker is er voor alle Nederlanders en met Blokjes Blokker wordt de winkel een beetje van alle Nederlanders. Zo kunnen wij samen delen in het succes en Blokker echt van ons allemaal maken’, aldus Michiel Witteveen, CEO Mirage Retail Group, moedermaatschappij van Blokker.
Voor de registratie en het toekennen van certificaten werkt Blokker samen met Bits of Stock. Om Blokjes Houder te worden, hebben klanten een account nodig op het platform, waar de punten op kunnen worden geboekt.
- tech
- communicatie
- loyaliteitsprogramma
- klantcontact
- spaaractie
- dienstverlening
- klantloyaliteit
- klantinteractie
- klantenservice
- klantgericht
- digitalisering
- aandelen
- Blokker