ETB kiest voor KCM Academy
[Branded Content] ETB past de nieuwe Customer Experience trainingswerkwijze toe via de KCM All You Can Learn Academy. Dit is een innovatief leerplatform, speciaal gemaakt voor klantcontact, waarbij alle trainingen zijn samengevoegd in 1 abonnement. Iedere medewerker, coach, stafmedewerker of manager van ETB (meer dan 500 mensen) kunnen hier de komende 2 jaar onbeperkt gebruik van maken.
ETB heeft de relevante modules geselecteerd en is 2 november gestart. Wensen en ideeën van alle klanten inclusief ETB worden in de KCM Share-community gebruikt om nieuwe trainingen te ontwikkelen. Per kwartaal komen er steeds nieuwe modules bij, binnen het abonnement.
Op maat
Edwin van Wijk, CEO KCM: "Wij zijn heel blij dat ETB voor ons heeft gekozen. ETB is een snelgroeiende organisatie, met mooie groei- en kwaliteitsambities. Wij zijn bij hen op bezoek geweest in Turkije en waren onder de indruk van de motivatie van alle Nederlands-, Duits- en Franstalige medewerkers.
Ons All You Can Learn concept zorgt voor optimale support voor ETB. Al 13 jaar is de Academy bezig met ontwikkelen van trainingen in customer service. Nu hebben we ervoor gekozen om dit te gaan delen. Wij zien dit als een totaalplatform met goede klantcontactopleidingen die precies aansluiten bij de wensen van onze opdrachtgevers. Het platform is gebouwd door specialisten die exact weten hoe het werkt in customer experience.”
Gemak voorop
Naci Eroglu, Algemeen Directeur ETB: “Wij willen al onze mensen opleiden, precies wanneer het nodig is, vanuit 1 platform op een flexibele manier, op al onze locaties. Wij hebben bij KCM de oplossing gevonden die precies bij ons past.
Onze teamleiders en HR vonden direct het een goed, snel en heel handig platform. Wij hebben alles zelf in de hand, bepalen wat erin komt en kunnen onze eigen e-learnings en leerpaden erin zetten. KCM All You Can Learn trainingen zijn van hoog niveau. Elke opleiding heeft expliciete overdracht naar de praktijk, zodat onze mensen en klanten hier snel positieve effecten ervaren. KCM All You Can Learn heeft ook een actieve gebruikers community waar wij onze ervaringen kunnen delen met anderen.
Wij zien dit als een enorm goed gereedschap voor de ontwikkeling van onze mensen. Wij certificeren in 2021 hiermee alle medewerkers zodat zij gegarandeerde kwaliteit leveren voor optimale klantbeleving en klanttevredenheid. Technisch verzorgt KCM alles via het SAAS platform. Geen zorgen, alleen voordelen voor ons.”
Klanttaal spreken
Martine Ferment, COO KCM: “Onze opleidingskennis en jarenlange ervaring maakt KCM Academy een slagvaardige en behulpzame partner die organisaties écht wendbaar maakt op het gebied van opleidingen. Waarom zelf alles bedenken, maken, onderhouden en trainen?
KCM Academy biedt met All You Can Learn een compleet opleidingsaanbod voor grote en kleinere organisaties, zowel op nationaal als internationaal niveau. KCM Academy heeft de visie om de nummer 1 partner te zijn bij het bereiken van optimale klant- en medewerkerstevredenheid. Kenmerkend voor onze Learning & Development professionals is dat zij de taal van de klant spreken. Zij weten vraagstukken helder over te brengen in het platform en zijn ze in staat om techniek, organisatie en processen met elkaar te verbinden.”
Over KCM Group:
KCM Group is gespecialiseerd in meten, trainen en verbeteren van Customer Experience. KCM beschikt over een zelf ontwikkeld platform voor het meten van talloze aspecten van klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid, quality monitoring, opleiding, doorlichting en redenen van het klantcontact. Een uitgebreide BI toolset zorgt ervoor dat opdrachtgevers waardevolle inzichten verkrijgen waar zij direct mee aan de slag kunnen. KCM Group zorgt ervoor dat haar opdrachtgevers bevrijd zijn van complexiteit waarmee anders veel tijd en geld is gemoeid. KCM werkt in opdracht van klanten uit 10 verschillende landen en haar software wordt ingezet in maar liefst 195 landen.
KCM Group bestaat uit 3 expertteams:
- KCM Survey – aanbieden van online en real time klant- en medewerkerstevredenheid onderzoeken en de stem van klanten en medewerkers op de juiste plek in organisaties brengen. (www.kcmsurvey.eu).
- KCM Academy – optimaliseren van de menselijke factor door het bieden van trainingen, e-learnings en gamification voor klantprofessionals en leidinggevenden (www.kcmacademy.eu).
- KCM Professionals – verbeteren van processen, systemen en strategie door audits, advisering, projectmanagement en interim management. (www.kcmprofessionals.eu).
Over ETB:
ETB is een snelgroeiende, near shore klantcontact specialist voor Benelux en Duitsland. ETB biedt hun opdrachtgevers naast facilitaire klantcontactdiensten, support in de hele customer life cycle, van software testing tot app development tot het uitvoeren van commerciële activiteiten.
ETB werkt in opdracht van corporate en MKB-klanten uit verschillende landen, via 8 vestigingen in Europa en Turkije. Er zijn dagelijks meer dan 500 medewerkers actief voor deze opdrachtgevers.
- klantinteractie
- klantcontact
- EXm
- ETB
- share
- CX
- Martine Ferment
- customer experience
- COO
- opleidingen
- KCM Academy
- community