Allianz trakteert klant
Om het 1-jarige bestaan van Allianz Direct te vieren komt de online verzekeraar met de ‘Klant Cadeau Show’ op de proppen. Bestaande klanten maken hiermee in 2021 met een prijzenloterij elke maand kans op diverse prijzen.
Voor de 'Klant Cadeau Show' wordt elk actueel polisnummer van bestaande klanten omgezet in een lotnummer. Daarnaast worden langdurige klanten en klanten met meerdere polissen met extra winkansen beloond. De eerste trekking is op woensdag 27 januari, met prijzen als een Lamborghini-experience, een slipcursus of een slimme deurbel. ‘Service geven aan onze klanten blijft altijd prioriteit. Wij geloven namelijk in kwaliteit en de klant verrassen. Daar maakt deze prijzenloterij een onderdeel van uit’, aldus Ron Adams, Head of Marketing & Sales bij Allianz Direct.
Eind 2019 ging verzekeraar Allsecur verder onder de naam Allianz Direct. Allsecur was al sinds de start in 2008 onderdeel van Allianz, maar nam de merknaam van het moederbedrijf aan toen vier Europese online merken van Allianz werden samengevoegd tot één Europees verzekeringslabel.
- klantenservice
- verzekeraar
- customer service
- online verzekeraar
- klanttevredenheid
- Allianz Direct
- klantgerichtheid
- customer experience
- klantcontact
- klantbeleving