Amazon.nl introduceert Amazon Warehouse
Op Amazon Warehouse kunnen klanten vanaf nu geretourneerde, geopende en gebruikte producten vinden tegen sterk verminderde prijzen.
Amazon laat zich naar eigen zeggen leiden door vier principes: obsessie met de klant in plaats van gericht op de concurrentie, een passie voor innovatie, een streven naar operationele topkwaliteit en langetermijndenken. Sinds kort breidt het platform flink uit in Nederland.
De nieuwe service op Amazon.nl, Amazon Warehouse, biedt stevige kortingen aan op geretourneerde producten en producten met een geopende verpakking die nog in goede staat zijn en dus opnieuw verkocht kunnen worden. Alle producten die worden aangeboden op Amazon Warehouse ondergaan een kwaliteitscontrole. Met 'Als nieuw', 'Erg goed', 'Goed' en 'Acceptabel' wordt de algemene conditie van de producten duidelijk omschreven en deze bepaalt ook de hoogte van de korting.
Klanten vinden op Amazon Warehouse zestien productcategorieën, waaronder Boeken, Computer & Accessoires, Wonen & Keuken, Elektronica en Foto’s, Speelgoed en Videogames. Amazon Warehouse is volledig geïntegreerd binnen Amazon.nl en focust op geretourneerde, licht beschadigde en gebruikte producten of producten met geopende verpakkingen die nog in goede staat zijn, maar volgens Amazons standaarden niet als nieuw kunnen worden aangeboden. Door het proces van retourneren en herverkoop te stroomlijnen, geeft Amazon Warehouse producten en materialen een tweede leven. Al deze items genieten ook de gratis verzending met Amazon Prime en worden gedekt door Amazons A tot Z garantie,meldt Amazon.
(PvWK,beeld: Tobias Dziuba/Pexels)
- stroomlijnen
- tweede leven.
- verzending
- Amazon
- items
- product
- geïntegreerd
- nieuw
- Amazon Warehouse
- standaard
- retouren
- herverkoop
- verpakkingen
- gratis
- Amazon.nl
- Amazon
- Amazon Prime
- materialen
- proces