Klantenservice Federatie brengt nieuwe expertsessies
Hybride werken en leiderschap: wat zijn de ervaringen, de do's en de dont's? Hoe zet Swiss Sense het nieuwe CRM platform in als aanvoerder van een klantcentrischer strategie, organisatiebreed? Het zijn de onderwerpen van de aankomende KSF-expertsessies en die antwoorden bieden op de bovenstaande vragen en meer.
'Hoe zorg je in je social service kanaalstrategie voor de juiste balans tussen efficiency, privacy, ethiek en persoonlijk klantcontact? Hoe zet je data om in inzichten en concrete verbeteracties voor de rest van de organisatie en waar begin je dan? Onze aankomende expertsessies geven antwoorden op de bovenstaande vragen en meer. Laat je inspireren door mooie praktijkcases en wissel kennis, tips en uitdagingen uit met de sprekers en vakgenoten. Ook je collega’s zijn ook van harte welkom', zegt Susan Soleimani, senior Manager Projecten KSF.
De agenda is als volgt:
2 september 2021, 14.00 - 16.00 uur
locatie: Kantoor KSF, Doorn
KSF-expertsessie Leiderschap
Workshop: leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie
Lees meer
23 september 2021, 13.30 - 16.00 uur
locatie: In het midden van het land
KSF- expertsessie Data
Workshop Roadmap Datadriven Klantcontact
Lees meer
16 september 2021, 14.00 - 16.30 uur
locatie: In het midden van het land
KSF- expertsessie Social Service
Social Dilemma: social service en privacy
Lees meer
(bron: KSF, Andre Furtado / Pexels)
- klantcentrisch
- CRM
- die antwoorden
- Klantenservice Federatie
- platform
- vragen
- aanvoerder
- strategie
- Susan Soleimani