Spotler Group neemt Squeezely over
De Spotler Group neemt Squeezely over en voegt het customer data platform toe aan het groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven.
Met customer data platform Squeezely kan het klantgedrag in kaart worden gebracht en opgeslagen worden. Via één logische en gebruiksvriendelijke interface kan daarna actie worden ondernomen. CEO van de Spotler Group Lee Chadwick: ‘We zijn zeer verheugd om Squeezely te verwelkomen in de groep. Squeezely zal blijven bestaan als een op zichzelf staand merk en organisatie. Daarnaast zijn we al begonnen met het verdiepen van de integratie met onze e-mailplatforms, zodat klanten direct profiteren van de overname. Wij geloven sterk in het bieden van keuze aan onze klanten. Squeezely zal daarom ook blijven integreren en samenwerken met andere ESP’s in de markt en ook zullen de ESP-oplossingen van onze Groep - Spotler en Tripolis - nog steeds integraties bieden met andere CDP's. De wensen van een marketeer zijn verweven in ons DNA en we willen dan ook dat iedereen de tools voor handen heeft om gepersonaliseerde klantervaringen te kunnen leveren.’
Voor Squeezely biedt de Spotler Group een ‘fantastisch platform om onze reis met Squeezely naar het volgende niveau te brengen’, aldus oprichter Squeezely Tim Hoefnagel. Hij vervolgt: ‘Ons team heeft grootse plannen op de roadmap en als onderdeel van de groep kunnen die nu versneld worden uitgevoerd. Daarnaast worden we erg enthousiast van de samenwerking met het Spotler Group AI-team om de ambities voor onze klanten in rap tempo verder te ontwikkelen.’
‘Spotler was een van Squeezely’s eerste technologie-integratiepartners’
Meer dan drie jaar geleden koppelde Squeezely al met Spotler om gezamenlijk automatisering van e-mail marketing in e-commerce naar een hoger niveau te brengen. Hoefnagel: ‘Spotler was daarmee een van Squeezely’s eerste technologie-integratiepartners. Samen hebben we inmiddels oplossingen geleverd voor verschillende e-commerce- en reisorganisaties, wat enorme voordelen oplevert voor de klanten van deze organisaties. Deze synergie wordt nu voortgezet met de recente samenwerking tussen Squeezely en Tripolis. Het Tripolis-product Webpower wordt op dezelfde manier met Squeezely geïntegreerd, als eerder met Spotler en andere ESP-platforms is gedaan. Hiermee krijgen klanten van Tripolis toegang tot dezelfde grote kansen die geautomatiseerde personalisatie in de gehele klantreis biedt.’