Webhelp en Uitblinqers bundelen de krachten in Nederland

Webhelp en Uitblinqers bundelen de krachten in Nederland
  • 14 april 2022
  • Kel Koenen

Webhelp en Uitblinqers bundelen hun krachten in de Nederlandse markt. Beide bedrijven verstevigen hun positie door elkaar te versterken in het creëren van de meest waardevolle ervaring voor consumenten. Uitblinqers bouwt verder onder de vleugels van Webhelp en blijft met het huidige management als aparte entiteit in de markt bestaan.

De onderscheidende propositie van Uitblinqers focust zich op young professionals en richt zich daarnaast sterk op commerciële en digitale diensten met een flexibele, slimme workforce waarbij innovaties snel worden geïmplementeerd.

Samenwerking
Webhelp heeft een grote diversiteit aan medewerkers en biedt een uitgebreide dienstverlening aan voor opdrachtgevers uit alle markten. Met deze samenwerking bieden Uitblinqers en Webhelp een unieke propositie en zijn zij nog meer in staat om voor elke vraag op het gebied van sales en service een schaalbare, flexibele en kwalitatief hoogwaardige oplossing te bieden.

Gecombineerd met de dienstverlening van Webhelp vanuit Suriname, Telecats, Netino en Medica, zal Uitblinqers haar diensten onder de Webhelp paraplu gaan aanbieden in de Nederlandse markt, maar nog steeds stand-alone opereren. Zowel gezamenlijk als afzonderlijk blijven beide bedrijven game-changing customer journeys realiseren en innovatie stimuleren.

Unieke workforce
'Met Hugo, Bas en het gehele team van Uitblinqers vervolgen wij onze weg om de allerbeste en meest onderscheidende dienstverlening te bieden in de Nederlandse markt. Uitblinqers heeft een nieuwe en ondernemende manier gevonden om klantcontact vorm te geven met een unieke workforce; snel en slim het contact voor opdrachtgevers verbeteren. Gezamenlijk groeien met een ondernemende groep collega’s gedreven door de ambitie Built to Last', zegt Ronald van Schijndel, CEO Webhelp Nederland & Suriname.

DNA
Een belangrijke drijfveer in de samenwerking tussen Webhelp en Uitblinqers is de vergelijkbare cultuur en ondernemersmentaliteit. Beide bedrijven hebben een cultuur opgebouwd waarin de mens centraal staat en geen uitdaging te groot is als het gaat om het succes van klanten. De huidige uitdagingen in de klantcontact branche, denk aan krapte op de arbeidsmarkt of de snelheid van technologische ontwikkelingen, zorgen ook voor nieuwe kansen of samenwerkingen. De constante drang om te blijven ondernemen en op zoek te gaan naar nieuwe oplossingen zit in het DNA van zowel Uitblinqers als Webhelp.

Doorslaggevend
Met deze mooie stap kunnen wij ons blijven focussen op onze unieke cultuur, mensen en onze groei. We zijn immers nog maar net begonnen en er valt nog een hoop te winnen en verbeteren in het CustomerCare landschap. De match op People First was dan ook voor ons doorslaggevend. Onze focus ligt specifiek op de Young and Smart ones. Door deze fundamentele keuze zijn en blijven we ook complementair aan elkaar en kunnen we gezamenlijk of juist als los label, klanten een excellente service bieden en groei realiseren', vertellen Hugo Gubbels, CEO & Founder en Bas Diepeveen, Co-founder & CCO van Uitblinquers.

Samen zorgen ze voor een nieuwe dimensie in klantcontact en bieden zij met daadkracht een oplossing voor elke vraag op het gebied van klantcontact.

comments powered by Disqus
  • Deel dit artikel
  • Geplaatst in
  • Reacties
  • Link