Unique zet met nieuwe campagne in op mens achter CV
Uitzendbureau Unique is samen met creatief bureau Higuita een campagne gestart met als thema: wie is Unique en wat maakt Unique uniek? Vooral de mens achter het CV wordt daarin uitgelicht.
Verschillende gezichten in een massa mensen vormen de basis van de campagne-video. Langzaam draait de massa om en is te zien dat die massa bestaat uit vele unieke mensen. Want in ieder mens schuilt een eigen persoonlijkheid met eigen ambities, wensen en talenten. En bij iedereen past weer een andere baan. Om de overlap te vinden tussen het unieke van een persoon én die ene baan die daar naadloos bij aansluit, kijkt Unique naar meer dan een papieren, cv of achtergrond. Dit zou het plezier in het werk moeten verhogen.
Mandy Stevens, algemeen directeur van Unique: ‘Verder kijken dan het CV is nu actueler dan ooit. Dit kunnen we alleen doen door naar de mens te kijken en ieders talenten, dromen en ambities voorop te stellen. Daar vind je de drijfveren en creëer je waarde voor kandidaat én opdrachtgever. Met deze nieuwe campagne geven we een stem aan deze visie en tonen we waar Unique al 50 jaar voor staat: niet enkel kijken naar wat iemand kan, maar kijken naar wat iemand wil.’