Inzendingen Customer Data Award 2022 geopend
Vanaf vandaag (12 mei red.) kunnen de cases voor de Customer Data Award worden ingezonden. De deadline van inzendingen is 15 september. De winnaar wordt bekend gemaakt op 1 december.
Bij de DDMA Customer Data Award 2022 wordt voor de 16e keer de organisatie bekroond die het integraal managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op onder meer rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. Eerdere winnaar waren Hema, ANWB, KPN, ING en WNF.
Nieuwe prijs
Dit jaar introduceert de organisatie een nieuwe prijscategorie: De Data Challenger Award. Deze categorie is geschikt voor organisaties – klein of groot – die het gebruik van data (nog) niet integraal binnen het marketingdomein hebben kunnen implementeren, maar wél echt impact hebben laten zien op een specifieke uitdaging of onderdeel binnen hun organisatie
Naast de Customer Data Award en de Data Challenger Award wordt er dit jaar ook wederom gestemd voor de publieksprijs.
Foto: Customer Data Award 2021