Hallo Conversational CRM
Nieuw aanbod voor employee experience helpt bedrijven een moderne, gepersonaliseerde ervaring te bieden voor hedendaagse hybride werkomgeving.
Zendesk introduceert nieuwe oplossingen die gesprekken centraal stellen bij het beheren van klantrelaties. Het bedrijf komt ook met een nieuw aanbod voor employee experience om bedrijven te helpen hun interne operatie te transformeren en de beste hybride werkervaring te creëren.
'De afgelopen jaren hebben duidelijk gemaakt dat digitaal de voordeur is, gemak voorop staat en relaties zijn verankerd in gesprekken,' vertelt Mikkel Svane, CEO en oprichter van Zendesk. 'Wij helpen bedrijven deze nieuwe generatie conversational customer relationship management te omarmen en klantenservice te transformeren naar een generator voor groei.'
De benadering voor Conversational CRM verbindt en integreert front- en back offices, waarmee de front office niet alleen support kan leveren, maar ook een volledige serie slimme, realtime data en diensten voor customer engagement. Klanten willen snel en makkelijk contact op hun voorwaarden en via hun favoriete kanalen.
Terwijl bedrijven hybride werkomgevingen omarmen die werken op afstand en op kantoor combineren, hebben medewerkers nieuwe behoeften en verwachtingen. Gepersonaliseerde, datagedreven, snelle service is niet alleen voor klanten. Ook support teams voor medewerkers hebben een efficiënte, gemakkelijke manier nodig om hun werkwijze te transformeren met onder meer vereenvoudigde workflows en automatisering.
- customer experience
- digitalisering
- Zendesk
- technologie
- conversational
- CX
- service
- CRM strategy
- dienstverlening