CX als pelgrimstocht

CX als pelgrimstocht
  • 27 september 2022
  • Kel Koenen

Maandag lanceerde Nienke Bloem haar nieuwe boek in het Utrechtse karel V. In goed gezelschap van CX-professionals, business partners, klanten én familie werd 'CX is a pilgrimage' officieel geïntroduceerd bij het grote publiek.

Het Engelstalige boek geeft 50 insights of strategieën om leiderschap nieuw elan te geven. Niet voor niets heeft het de ondertitel: Spice up your CX leadership. Dat CustomerFirst-columniste en CX-visionair Bloem hierbij naadloos de overeenkomsten tussen customer experience, leiderschap en een bedevaartstocht benoemt, hoeft geen verrassing te zijn.

Ze liep in zes etappes over de Via Francigena van de grens met Zwitserland in het noorden van Italië om 1000 kilometer zuidelijker te eindigen op het Sint-Pietersplein in Rome op de dag van haar 50e verjaardag. Geheel conform planning.

Onderweg begon een zaadje te kiemen welke naarmate de kilometers vorderden, een steeds meer vastomlijnd geheel werd. Dit resulteerde uiteindelijk in dit zeer toegankelijke, soms vermakelijke, maar bovenal informatieve boek.

Tijdens de boekpresentatie verklapte Bloem dat ze een volgende pelgrimage al aan het plannen is. Wederom in Italië en opnieuw 1000 kilometer: dit keer van Rome tot aan het zuidelijkste puntje van de hak.

Boek bestellen? Klik hier

PS. Op het CustomerFirst Congres verloten we 5 gesigneerde exemplaren van CX is a pilgrimage!

 

comments powered by Disqus