Engie wil klanten meer regie geven
Energieleverancier Engie lanceert een nieuwe campagne. Het bedrijf wil klanten meer regie geven over hun energiezaken.
Dat doet het bedrijf onder meer door ze inzicht te geven in hun verbruik en om besparen en verduurzamen laagdrempeliger te maken. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Wefilm.
Twan Roovers, Manager Brand & Media van Engie: ‘Veel Nederlanders zijn momenteel dagelijks met hun energie bezig. En waar de energie in huis ons leven juist aangenamer zou moeten maken, is het momenteel helaas één van de grootste zorgen.. Wij willen daarbij helpen waar het kan. Door energiezaken duidelijker en makkelijker te maken. Onze klanten associëren Engie al sterk met ‘gemak’. Dat willen we nu ook uitdragen naar de rest van Nederland.’
In de commercial maakt een fantasierijk meisje haar ronde door het huis om te besparen waar ze kan. Naast de spot zijn diverse tag-on’s ontwikkeld met meer informatie over hoe klanten meer regie over hun energiezaken kunnen krijgen. Daarnaast wordt de campagne uitgerold op radio en social media.