Eredivisie zet in op digitale fanbeleving
De Eredivisie hoopt met een nieuwe app een alles-in-één platform te creëren en de digitale fanbeleving te vergroten voor Nederlandse voetbalfans.
Bijzonder aan de app is de gepersonaliseerde tijdlijn op de homepage. In één oogopslag vind je de laatste content en updates over de Eredivisie en je favoriete eredivisieclub. Zo ontvang je als eerste het officiële nieuws uit de Eredivisie.
De Eredivisie CV vergroot de betrokkenheid en beleving van fans door samen te werken met haar achttien clubs en partners. Via social media worden inmiddels ruim anderhalf miljoen volgers dagelijks bereikt. Daarnaast bestaat de Eredivisie database uit meer dan 800.000 liefhebbers, lezen ruim 125.000 wekelijks de Eredivisie-nieuwsbrief en bekijken jaarlijks meer dan een miljoen voetballiefhebbers de Eredivisie-website.
Je kunt eenvoudig meedoen aan verkiezingen in de Eredivisie, zoals de KPN Man of the Match en het Doelpunt van het Jaar. Ook kan je de hoogtepunten van meerdere seizoenen terug bekijken in Eredivisie Archief. Daarnaast kun je deelnemen aan talloze winacties van de Eredivisie en haar partners en kan je - als je echt niets wil missen - het speelprogramma van je favoriete club koppelen aan je persoonlijke agenda. Zodoende weet je altijd wanneer je favoriete club speelt en wordt je agenda automatisch bijgewerkt bij wijzigingen in het speelschema.