HubSpot introduceert eigen AI-tool
HubSpot lanceert vandaag twee nieuwe tools: ChatSpot.ai en Content Assistant. De tools, beide aangedreven door kunstmatige intelligentie (AI), stellen gebruikers onder meer in staat om onderzoek te doen, rapporten op te stellen en gegevens toe te voegen.
Het CRM-platform stelt dat klanten op deze manier tijd besparen en een betere band met hun publiek opbouwen. ChatSpot.ai helpt HubSpot-klanten bij het uitvoeren van verschillende taken middels een AI-chatfunctie die gesprekken voert in natuurlijke taal. Content Assistant, vandaag in privé-bèta gelanceerd, helpt marketing- en verkoopteams bij het bedenken, creëren en delen van content in enkele minuten, zo niet seconden.
'We zien de manier waarop mensen werken stapsgewijs veranderden. Bij HubSpot is het ons doel om bedrijven te helpen om dieper contact te maken met hun klanten. Onze nieuwe AI-aangedreven Content Assistent helpt om sneller en gemakkelijker kwaliteitscontent te creëren en klanten beter van dienst te zijn', zegt Andy Pitre, EVP van Product bij HubSpot. 'De vooruitgang in AI verandert de manier waarop mensen software gebruiken. We zijn dan ook enthousiast om ChatSpot.ai te lanceren en te experimenteren hoe we onze software nog gebruiksvriendelijker kunnen maken. We nodigen onze klanten uit om met ons mee te doen terwijl we samen leren.'