Let's grow!
De Nationale Klantcontact Week (8 tot en met 12 mei) is dé week om alle klantcontactmedewerkers extra in het zonnetje te zetten. Dit moment mag je niet missen als leidinggevende in klantcontact!
Tijdens de week kunnen klantcontactmedewerkers gratis meedoen met funactiviteiten en prijzen winnen. Bovenal stimuleert de CCMA ook dat iedere leidinggevende in klantcontact er zelf ook een leuke week van maakt. Klantcontact is een vak, waarin duizenden collega’s iedere dag groeien en alle klantcontactmedewerkers verdienen deze aandacht! De CCMA-oproep is daarbij ook om collega’s van andere afdelingen te laten meedoen, meekijken en meeluisteren. Het werk van onze klantcontactmedewerkers staat deze week dan echt even centraal in de gehele organisatie.
Doe je mee? Laat dat zien en laat het ons weten! Meld je dan gratis aan.
Jouw organisatie / jouw team kan na aanmelding meedoen aan verschillende challenges. Dit is vrijblijvend en een geheel eigen invulling van de week is ook prima. De CCMA ondersteunt de aangemelde organisaties om de Nationale Klantcontact Week tot een groot succes te maken. Er is gratis materiaal te bestellen en worden alle mooie creatieve initiatieven van organisaties gedeeld op Instagram, LinkedIn en de website. De jury kijkt (online) mee en komt langs bij de winnaar om alle klantcontactmedewerkers in het zonnetje te zetten. Dit team wint een geweldig teamuitje, georganiseerd door Yource.