Adobe verhoogt CX met nieuwe productinnovaties
Adobe komt met verschillende productinnovaties. De focus is het verbeteren van de Customer Experience. Dat maakt het bedrijf bekend op de Adobe Summit EMEA 2023 in het ExCeL in Londen.
Adobe ziet de nieuwe innovaties als een verdere ontwikkelingen op het gebied van CX, juist in tijden dat de vraag naar content toeneemt. Uit recent onderzoek van Adobe blijkt dat 88 procent van de marketing- en CX-leiders zegt dat de vraag naar content de afgelopen twee jaar ten minste is verdubbeld en bijna twee derde verwacht dat deze vraag de komende twee jaar zelfs vijf keer zo groot zal worden. Om Europese bedrijven te helpen aan de stijgende vraag naar content te voldoen en effectieve klantervaringen te leveren, brengt Adobe zijn Content Supply Chain-oplossing naar Europa. De nieuwe oplossing helpt merken de snelheid van contentontwikkeling te verhogen en biedt leiders op het gebied van customer experience (CX) overzicht en controle over activiteiten en kosten.
Vooral het Adobe Experience Platform moet de Customer Journey verbeteren. Engagment en personalisatie zijn hierin de keywords. Ook belangrijk is dat merken zo automatisch doelgroepsegmenten van overal in de organisatie kunnen opnemen in Real-Time CDP.
'De huidige digitale economie, in combinatie met de hogere verwachtingen van consumenten, betekent dat organisaties een lasergerichte focus moeten hebben op klantervaring als de grote onderscheidende factor', vertelt Anil Chakravarthy, president, Digital Experience Business bij Adobe op het grote podium. 'Door de combinatie met Adobe's bedrijfsapplicaties en sterke innovatieve technologie bevinden we ons in de perfecte positie om merken te helpen deze uitdaging aan te gaan en duurzame, experience-gerichte groei te stimuleren.'