Trekpleister betrekt klant in nieuwe strategie
Met de pay off ‘Waar kunnen we je blij mee maken?’ kiest Trekpleister voor een nieuwe invulling van haar merkstrategie. De nieuwe merkstrategie maakt op een originele en eigentijdse manier duidelijk dat bij Trekpleister elke klant - van jong tot oud - de aandacht verdient.
'Bij Trekpleister gaan we altijd voor tevreden klanten en draait alles om voordeel en persoonlijke aandacht. Want wij weten dat aandacht geven, meedenken met de klant en een positieve blik nét dat verschil maken', zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van A.S. Watson, de moedermaatschappij van Trekpleister. 'Deze belofte is niet alleen zichtbaar in al onze communicatie, maar wordt met de nieuwe merkstrategie ook meer impliciet gekoppeld aan ons merk. Want aandacht moet je vooral vóelen. Met Aaf krijgt de merkbelofte van Trekpleister een vriendelijk, behulpzaam en vrolijk gezicht.'
Niemand minder dan zangeres en cabaretière Karin Bloemen geeft Aaf haar herkenbare stem. Smith: 'Karin Bloemen is met haar warme, kenmerkende stem in staat de luisteraar mee te nemen in het verhaal van Trekpleister. Ze laat je de aandacht voelen en weet het voordeel waar wij voor staan te benadrukken op een manier die aansluit bij jong en oud.'