CM.com zorgt ook komende jaren voor klantbeleving Dutch Grand Prix
CM.com heeft als Event Supplier zijn verbintenis met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix met twee jaar verlengd. De leverancier van cloudoplossingen is verantwoordelijk voor het digitale platform dat moet bijdragen aan een optimale digitale klantbeleving van de honderdduizenden bezoekers.
Van het ticketingproces tot gepersonaliseerde digitale communicatie met de bezoekers in aanloop naar en tijdens de raceweek, een cashless event op Zandvoort en de Dutch GP app: CM.com zorgt als Event Supplier van de Dutch Grand Prix hier ook in 2024 en 2025 voor.
Na de Dutch Grand Prix van 2023 op 27 augustus a.s. stopt CM.com wel als naamgevend sponsor van CM.com Circuit Zandvoort. Mede dankzij de Dutch Grand Prix en het verbinden van de bedrijfsnaam aan het circuit is de doelstelling om de naamsbekendheid nationaal en internationaal te vergroten na drie jaar ruimschoots behaald.
Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: ‘Voor ons is dit één van de grootste sportevenementen waar onze expertise wordt benut. Het is uniek dat we samen met de Dutch Grand Prix dit vanaf het begin helemaal vanuit niets hebben kunnen opbouwen en praktisch al onze diensten kunnen inzetten voor een optimale fanexperience. De Grand Prix is een landmark in ons vakgebied, een globaal visitekaartje waar ambitie en vertrouwen in onze diensten vanaf straalt. Dat is een belangrijke reden waarom we graag onze betrokkenheid als leverancier en sponsor continueren.’
Jan Lammers, sportief directeur van de Dutch Grand Prix: ‘Het succes van de Dutch Grand Prix wordt in grote mate bepaald door tevreden bezoekers en fans. Met alle uitdagingen op onze weg is CM.com meer dan in staat gebleken om het voor de bezoekers zo plezierig mogelijk te maken. Vanaf het moment dat ze een kaartje hebben gekocht tot aan de uitgang. Met CM.com zijn we ook de komende jaren verzekerd van een optimale fanbeleving voor de honderdduizenden bezoekers en ook de fans die dit spektakel op afstand volgen.’