Content Guru in magische kwadrant Gartner
Content Guru is opnieuw opgenomen in het Challengers kwadrant van de 2023 Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service (CCaaS).
In de Magic Quadrant 2023 heeft Gartner de sterke punten van diverse leveranciers geëvalueerd en benoemd. Gebaseerd op de visie en uitvoering van elke leverancier zijn ze in vier verschillende kwadranten ingedeeld. Het storm-platform van Content Guru biedt ondersteuning aan klanten die beschikbaarheid van honderd procent vereisen, hulpdienstverleners als politie en ambulancediensten.
‘Dit markeert het vierde opeenvolgende jaar waarin Content Guru trots zijn positie in de Magic Quadrant heeft veiliggesteld’, stelt Sean Taylor, CEO van Content Guru, trots. ‘Met deze erkenning zijn we verheugd om onze positie als toonaangevende CCaaS-leverancier in Europa te handhaven en zijn we het enige Europese bedrijf dat wordt erkend in het rapport. De markt voor cloud contact centers blijft sterk groeien en wordt een kerncomponent van de klantbeleving van de volgende generatie. De snelle adoptie van generatieve AI in het afgelopen jaar om een scala aan intelligente geautomatiseerde diensten te bieden, heeft deze markt nog spannender gemaakt. Daarnaast merken we een toenemende acceptatie van 'digitale klantdiensten’ zoals telezorg. Bovendien zien we een groeiende en innovatieve inzet van digitale kanalen, zoals video, om interacties tussen klanten, bedrijven en overheidsinstanties te verrijken.’