Nieuw tijdperk voor klantcontactcentra
In een tijd waarin klantgedrag en -verwachtingen ingrijpend veranderen, publiceert Sabio in samenwerking met klantbetrokkenheidsexpert Martin Hill-Wilson een nieuwe editie van whitepaper-serie 'CX Realities'.
Het nieuwe rapport biedt organisaties strategische begeleiding om zich aan te passen aan de grote verschuivingen in klantgedrag, die de klantreis en klantcontactstrategieën vormgeven. 'Zoals callcenters zijn geëvolueerd naar contactcenters, maken we momenteel een enorme sprong mee, aangedreven door recente wereldwijde gebeurtenissen', zegt Craig Pumfrey, VP of Marketing bij Sabio.
De laatste editie van CX Realities bundelt de ervaring van Sabio in het transformeren van klantbetrokkenheid met de expertise van Hill-Wilson om bedrijven te helpen bloeien in deze nieuwe omgeving. 'Achterblijven met verouderde bedrijfsmodellen is een heel serieuze bedreiging', stelt Hill-Wilson. 'Klantcontactstrategieën moeten moediger, veel beter én meer in lijn liggen met de opkomende behoeften van mensen.'
Zo biedt CX Realities 2023 onder meer perspectieven op:
- De impact van de recente crises op Europese consumentenverwachtingen voor service
- De dringende behoefte om servicelevering te heroverwegen om eersteklas klantbeleving (CX) te bereiken
- Hoe eersteklas service de levenslange waarde, pleitbezorging en vertrouwen verhoogt
- Technologische innovaties die naadloze omnichannel-interacties mogelijk maken
- Stappen om contactstrategieën toekomstbestendig te maken voor langdurige klantloyaliteit
CX Realities 2023 is de derde editie in Sabio's reeks en biedt inzichten over hoe te floreren in het huidige CX-klimaat.