End-to-end mogelijkheden voor digitale transformatie
Sabio heeft de start van Sabio Salesforce Practice aangekondigd, waarmee ze hun expertise in klantbeleving (CX) verder verstevigen. Deze stap combineert Sabio’s kennis in contactcentra, kunstmatige intelligentie (AI), data-analyse en klantrelatiebeheer (CRM).
Andy Roberts, ceo van Sabio, benadrukt dat deze ontwikkeling het bedrijf in staat stelt om aan alle klanteisen te voldoen en snel echte digitale transformatieoplossingen te bieden. 'De samenwerking tussen Salesforce en Genesys en de lancering van CX Cloud geeft ons een sterke positie voor toekomstige marktontwikkelingen.'
De oprichting van de Salesforce Practice wordt gezien als een mijlpaal die Sabio unieke end-to-end mogelijkheden geeft voor digitale transformatie. Deze stap volgt op de integratie van Sabio's specialistische Salesforce consultancy, makepositive, in de grotere organisatie.
Daniel Seaborne, managing director voor het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika bij Sabio, voegt toe dat de combinatie van bewezen contactcentrum- en AI-capaciteiten met Salesforce-expertise een krachtige propositie biedt voor het ontwerpen van CX-trajecten. 'Klanten profiteren van de eenvoud en snelheid van werken met één team en de expertise van een specialist met (bijna) drie decennia ervaring.'