WEngage (opnieuw) ISO gecertificeerd
WEngage staat voor excellent klantcontact. Voor de introductie van ISO 18295 was rechtsvoorganger Call-IT gecertificeerd voor de ECCS (Europese Contact Center Standaard) als één van het eerste contactcenter in Nederland.
Vorige week ontvingen namens WEngage Victor Wuts, Paul van den Born, Maud Kelders en Wim Vintges na een succesvolle her-audit het ISO 18295 certificaat uit handen van KSF-directeur Roel Masselink.
Volgens Wim Vintges, general manager WEngage, is het hebben van het ISO 18295-certificaat niet meer dan logisch. 'Je moet het certificeringsproces van ISO 18295 zien als hét basishandboek voor klantcontact. Alle facetten van je KCC breng je één voor één in kaart, zodat je daarna verbeterplannen kunt definiëren en implementeren. In de kern is het een overzichtelijk proces waaruit je veel inzichten haalt. Niettemin is het een interessante uitdaging om klantenservice daadwerkelijk op excellent niveau te brengen.'
vlnr. Roel Masselink, Wim Vintges, Victor Wuts, Maud Kelders en Paul van den Born
'Het behalen van het ISO-certificaat is en blijft een mooie mijlpaal in het continue proces van aandacht voor excellent klantcontact', bevestigt Roel Masselink. 'Het belang van het certificaat is vooral het proces ernaar toe en de inzet om beloften die je aan klant, medewerker en organisatie doet blijvend waar te maken.'