NKW 2024: groter dan ooit
De Nationale Klantcontact Week (NKW) wordt dit jaar groter dan ooit tevoren. Van 15 tot en met 19 april staat de klantcontactbranche in het teken van verbinding, innovatie en waardering.
Met een verdubbeling van het aantal deelnemers ten opzichte van vorig jaar, een maand voor aanvang, zet de NKW de trend voort om een onmisbaar evenement te zijn voor iedereen die werkzaam is in het klantcontact. De organisatie van de NKW, onder leiding van Cynthia Mak, heeft in samenwerking met het bestuur van de Contact Center Management Association (CCMA) én de sponsoren Randstad, Custom Connect en SUSA, een divers programma samengesteld. 'We hebben bewust gekozen voor een programma dat deelnemende bedrijven de kans geeft om zich te presenteren, de verbinding binnen de sector te versterken en initiatieven te promoten die een duurzame impact hebben', vertelt Mak.
De NKW kenmerkt zich door dagelijkse challenges waar alle deelnemers aan mee kunnen doen. Deze uitdagingen variëren van het presenteren van teams en organisaties in creatieve video's tot het delen van innovatieve ideeën die het klantcontact verbeteren. Het hoogtepunt van de week is de prijsuitreiking op 19 april, waarbij een deskundige jury de winnaars van de verschillende challenges in het zonnetje zal zetten.
De betrokkenheid van hoofdsponsors Custom Connect, Randstad en SUSA is cruciaal voor de groei en het succes van de NKW. Deze bedrijven erkennen het belang van waardering en innovatie binnen de klantcontactbranche en dragen hier graag aan bij. 'De wereld van klantcontact is continu in beweging en het is belangrijk dat we de mensen die hier elke dag aan werken de erkenning geven die ze verdienen', stelt Mark Niesink, Directeur Randstad Customer Contact.
Voor organisaties en medewerkers die nog willen deelnemen aan de NKW is inschrijven nog mogelijk via de officiële website. Deelname is kosteloos, waardoor het een toegankelijk evenement is voor elke organisatie binnen de klantcontactsector.
Met een recordaantal inschrijvingen en een veelbelovend programma is de NKW 2024 dé gelegenheid voor klantcontactprofessionals om te netwerken, te leren en vooral ook te vieren wat zij dagelijks bijdragen aan de branche.