Vertrek CCMA-voorzitter Sandra van Maarseveen
De Customer Contact Management Association (CCMA) kondigt het vertrek aan van Sandra van Maarseveen, de huidige voorzitter van de vereniging. Ze wordt opgevolgd door Bart van de Sande.
Na vier jaar toegewijd voorzitterschap heeft Van Maarseveen besloten af te treden uit haar functie als voorzitter vanwege haar nieuwe functie binnen Eneco. Als Director B2C Energy Retail is zij niet langer direct werkzaam in het vak van klantcontact, wat een vereiste is volgens de statuten van de CCMA.
Ze heeft met haar passie, toewijding en expertise een onschatbare bijdrage geleverd aan de groei en ontwikkeling van de CCMA. Het bestuur van de CCMA bedankt Van Maarseveen voor haar buitengewone inzet en toewijding gedurende haar termijn als voorzitter.
Bart van de Sande
Haar opvolger wordt bestuurslid Bart van de Sande (Director Customer Care & Operations bij ABN AMRO). Van de Sande brengt een schat aan ervaring en expertise met zich mee naar deze rol als voorzitter en de CCMA is ervan overtuigd dat zijn leiderschap de CCMA naar nieuwe successen zal leiden.
‘Ik kijk met ontzettend veel plezier terug op de afgelopen vier jaar als voorzitter van de CCMA’, verklaart Van Maarseveen. ‘Na meer dan 15 jaar in de wereld van klantcontact gewerkt te hebben, wilde ik heel graag iets terugdoen voor die mooie branche waarin ik zoveel heb geleerd. In de periode na de pandemie hebben we ons als CCMA enorm kunnen ontwikkelen. Ik ben dan ook heel blij dat één van de huidige bestuursleden het stokje als voorzitter wil overnemen en wens Bart veel succes in zijn nieuwe rol.’
- customer service
- klantcontact
- contactcenter
- Bart van de Sande
- klantenservice
- Sandra van Maarseveen
- CCMA