Contactcenter-oplossing Microsoft nu algemeen beschikbaar
Microsoft Dynamics 365 Contact Center is vanaf nu algemeen beschikbaar. Het biedt een complete, maar volledig individueel samen te stellen oplossing voor contactcenters. Organisaties profiteren van nieuwe mogelijkheden zoals generatieve AI om bedrijfskritische serviceoperaties te ondersteunen.
Op 4 juni 2024 introduceerde Microsoft een belangrijke mijlpaal in hun reis naar het moderniseren van klantinteracties: Microsoft Dynamics 365 Contact Center. Deze nieuwe Microsoft Copilot-first contactcenteroplossing levert generatieve AI aan elk klantinteractie-kanaal en stelt klanten in staat om hun huidige investeringen te maximaliseren door verbinding te maken met hun voorkeur customer relationship management (CRM) systemen of aangepaste apps.
Lenovo is één van de bedrijven die al de voordelen van deze oplossing ervaart. 'Met Lenovo's Premier Support Plus en Dynamics 365 Contact Center hebben we een partnerschap opgericht dat streeft naar klanttevredenheid en operationele uitmuntendheid', zegt Lishuang Xu, Executive director customerengagementcenter bij Lenovo.
In de verzekeringsindustrie ziet AIA Group veel potentieel in de nieuwe oplossing. 'Met Dynamics 365 Contact Center, aangedreven door Copilot, zien we enorm potentieel voor significante verbetering in de productiviteit van contactcenterpersoneel', stelt Ritu Thakur, head of group operations van de AIA Group. 'Hierdoor zijn snellere en preciezere reacties mogelijk worden die onze klantenservice naar een hoger niveau tillen en onze leiderspositie in de verzekeringsindustrie bevestigen.'
- Microsoft
- klantenservice
- contactcenter
- CCaaS
- klantcontact
- customer service
- Dynamics 365 Contact Center