Tom Webbink versterkt ContactCare als manager Business Development

Tom Webbink versterkt ContactCare als Manager Business Development
  • 17 juli 2024
  • Kel Koenen

Deze week is Tom Webbink gestart als manager Business Development bij Contactcare. Deze B-Corp gecertificeerde klantcontactorganisatie staat al jaren bekend om haar betrouwbare, duurzame en maatschappelijk betrokken aanpak met een unieke visie op klantbediening en partnerships.

Webbink brengt een schat aan ervaring mee in de customercare-branche, zowel nationaal als internationaal. Bij Daimler was hij verantwoordelijk voor de standaardisering van klantcontact, wat wereldwijd impact had op de manier waarop Mercedes-Benz klanten worden bediend. Daarnaast heeft hij bij Ferment Management uitgebreide interim- en consultancyervaring opgedaan, waarbij hij verschillende organisaties heeft leren kennen en geoptimaliseerd. Webbink heeft ook de aftersales-afdelingen van Kees Smit Tuinmeubelen, Amslod en recentelijk Smart Nederland onder zijn hoede gehad en verbeterd.

Met een uitgebreid netwerk en waardevolle expertise zal hij bijdragen aan de uitbreiding van de activiteiten van ContactCare in zowel Amersfoort als Paramaribo. De onderneming heeft hier het afgelopen jaar een solide basis gelegd voor kwalitatief hoogwaardige, betrouwbare en betaalbare klantontzorging.

Jasper Meerding, ceo Contactcare, verwacht dat Webbinks' komst het team versterkt en de visie nog beter zal uitdragen bij zowel nieuwe als bestaande klanten. 'Ik wens Tom dan ook veel succes toe in zijn nieuwe rol en neem gerust contact op voor meer informatie over de diensten die ContactCare bedrijven kan bieden, zoals outsourcing, offshoring, training en consultancy.'

 

 

comments powered by Disqus