Odido Business en CallTo365 vernieuwen Teams-telefonie

Odido Business en CallTo365 vernieuwen Teams-telefonie
  • 28 april 2025
  • Kel Koenen

Odido Business en CallTo365 bundelen hun krachten om zakelijke telefonie volledig te integreren in Microsoft Teams. De samenwerking combineert connectiviteit en innovatieve software tot een schaalbare totaaloplossing voor organisaties.

Microsoft Teams is inmiddels de standaard voor zakelijke communicatie, maar mist van zichzelf geavanceerde telefoonfuncties. Om bedrijven hierin volledig te ondersteunen, slaan telecomprovider Odido Business en softwareontwikkelaar CallTo365 de handen ineen. Samen bieden ze een totaaloplossing die vaste en mobiele telefonie volledig binnen Teams integreert.

CallTo365 levert de software - 's werelds eerste Telefooncentrale (PABX) in Teams - waarmee inkomende en uitgaande gesprekken eenvoudig zijn te beheren. Odido verzorgt de connectiviteit, zowel vast als mobiel, via simkaarten en draadloze infrastructuur. ‘Onze partners, zoals CallTo365, voegen extra waarde toe, waardoor het voor de eindklant een completere en rijkere oplossing wordt’, zegt Pim van Rijn, Manager Business Partner bij Odido. ‘Samen kunnen we zowel de klantvraag invullen als onze gezamenlijke groeiambities realiseren.’

De samenwerking speelt in op een belangrijke trend: de verschuiving van VoIP naar bellen via Teams. Volgens Dennis de Ree, oprichter van CallTo365, is het moment daarvoor nu aangebroken: ‘We hebben gezien hoe bedrijven stap voor stap overstapten op nieuwe technologieën. Met de SIM-oplossingen van Odido en onze software kunnen we nu een sterke, concurrerende totaaloplossing bieden binnen de Microsoft Teams-omgeving.’

comments powered by Disqus