Genesys versterkt EMEA-team voor groei in klantbeleving

Genesys heeft drie strategische managementfuncties ingevuld om de inzet van zijn AI-gedreven Cloud-platform in Europa, het Midden-Oosten en Afrika te versnellen. Met de aanstelling van Joffray Anduze, Gabriel Frasconi en Paulette Toynton wil het technologiebedrijf organisaties in de regio beter ondersteunen bij de digitale transformatie van klantinteracties.
De EMEA-markt kent volgens Genesys een grote diversiteit in economische en digitale prioriteiten. Het bedrijf verwacht dat de nieuwe topmanagers kunnen bijdragen aan een effectievere go-to-marketstrategie.
Ervaring in technologie en klantcontact
Joffray Anduze is benoemd tot vice president France. Hij stuurt de uitbreiding, klantrelaties en strategische samenwerkingen in Frankrijk aan. Anduze heeft meer dan twintig jaar ervaring, onder meer bij MongoDB, Cisco en Hewlett Packard Enterprise.
Gabriel Frasconi, voormalig manager bij onder andere Freshworks, Slack en Salesforce, wordt vice president EMEA Partner Sales. Hij richt zich op omzetgroei via partners in de regio.
Paulette Toynton treedt aan als vice president Experience Orchestration EMEA. Toynton heeft ruim vijfentwintig jaar ervaring in CX en de financiële sector, onder meer bij HSBC, Bank of America en Santander.
Daniel Bailey, senior vice president EMEA bij Genesys, stelt: ‘Met deze drie benoemingen versterken we de leiderschapsbasis die nodig is om onze AI-powered Experience Orchestration-strategie kracht bij te zetten.’
Beeld: vlnr Gabriel Frasconi, Joffray Anduze en Paulette Toynton
