[CustomerFirst Congres] Van Leenen: ‘Wij werken aan de meest geliefde klantreis binnen Home & Living’
Op 11 november 2021 vindt in Mereveld te Utrecht het CustomerFirst Congres en Social Service Congres plaats. Jeroen van Leenen, manager CX bij FonQ is één van de sprekers. Een korte introductie.
Jeroen van Leenen: ‘Als manager CX is mijn drijfveer geweldige digitale klantreizen bouwen die loyale, tevreden klanten winnen en behouden.’ Over zijn presentatie met als titel ‘Klanten die twijfelen kopen niet’, zegt hij het volgende: Misschien zie je door de bomen het bos niet meer. Misschien heb je absoluut geen gevoel voor styling. Of je twijfelt of je wel genoeg opties hebt overwogen. Herkenbaar? Vast wel, want wij geloven dat iedereen in meer of mindere mate onzekerheden ervaart bij het inrichten van je huis. Het resultaat: een digitale klantreis met een laag slagingspercentage. Tijdens deze presentatie laat ik zien hoe we inricht-onzekerheden bij de klant weghalen en werken aan de meest geliefde klantreis binnen Home & Living.
Benieuwd naar het verhaal van Jeroen van Leenen? Kaarten bestellen voor het evenement kan hier.
- Mereveld
- CustomerFirst Congres
- FonQ
- CX
- Social Service Congres
- Let’s Connect Again!
- manager
- Utrecht
- Jeroen van Leenen