Beeckestijn podcast met CX van Centraal Beheer
De podcast van opleidingsinstituut Beeckestijn, Studio Beeckestijn, heeft een aflevering uitgebracht waarin het dieper in gaat op de Customer Experience van Centraal Beheer.
In de 40e aflevering is Stefan van de Weijer te gast. Van de Weijer heeft tijdens zijn opleiding bij Beeckestijn een actieplan gemaakt voor Centraal Beheer, waar hij al jaren werkzaam is. Daarbij heeft hij gekeken naar het optimaliseren van de klantbeleving online. Offline scoren ze al jaren al erg goed, maar online is dat vrij lastig. Online is het namelijk veel lastiger om te achterhalen wat de vraag achter de vraag is, waar je dat in een menselijk telefoongesprek een stuk makkelijker kunt achterhalen. In deze podcast vertelt hij hoe zich dat ontvouwt.
Hoe kijkt Centraal Beheer naar conversational? En hoe combineer je conversational met een data driven strategie? En hoe heeft Van de Weijer stappen gezet en aanpassingen gedaan die tot resultaat leidde?
Beeld: Beeckestijn