Podcast #7: Babs Asselbergs

Podcast #7: Babs Asselbergs
  • 5 november 2015
  • Redactie

Wat te doen voor de creatie van een geweldige medewerkerbeleving? Babs Asselbergs, manager Customer Experience van Blauw Research, deelt het met je in deze aflevering van ‘Over Klanten Gesproken’, de podcastserie van Sydney Brouwer.

Gelukkige klanten kun je niet maken zonder gelukkige medewerkers. Het is niet voor niets zo dat bedrijven met een geweldige klantbeleving vaak ook hele populaire werkgevers zijn. Toch beginnen de meeste organisaties bij de customer journey als ze de klantbeleving willen verbeteren. Is dat wel zo verstandig? Asselbergs vertelt in dit interview hoe zij hier tegenaan kijkt.

e-NPS
Blauw heeft een methode ontwikkeld om te zorgen voor meer ‘flow’ in je organisatie. Krijg je jezelf en jouw collega's in flow, dan kom je in een vicieuze cirkel omhoog. Flow zorgt gelukkige medewerkers die op hun beurt zorgen voor gelukkige klanten. Omdat gelukkige klanten veel leuker zijn om mee en voor te werken, zorgt dit ook omgekeerd weer voor meer gelukkige medewerkers. Luister in deze aflevering hoe jij voor meer flow kan zorgen, wat het belang is van employee Net Promoter Score (e-NPS) en wat jij kunt doen om te zorgen voor een geweldige medewerkerbeleving.

Shownotes bij deze aflevering.

Noot: Sydney staat open voor suggesties. Mocht jij specifieke onderwerpen, personen of bedrijven behandeld willen zien (of eigenlijk horen) in een podcast, deel die dan onderaan dit bericht.

comments powered by Disqus