CustomerFirst 11/12-2022

CustomerFirst 11/12-2022
  • 13 december 2022

In het laatste nummer van het jaar doet CustomerFirst traditiegetrouw mee aan de lijstjesmanie die hoort bij deze periode van het jaar en brengt de Top 20 Facilitaire Contactcenters. Wie zijn de stijgers en dalers? Plus een serie interviews met de CEO's van de top drie.

Met columniste Nienke Bloem kijken we terug op 2022 en spreken uitgebreid over CX en veel meer. Bloem: ‘Ik zou graag willen dat bedrijven zeggen: we gaan het beter doen voor de klant en dan volgen kostenbesparingen vanzelf. Dat is net even wat chiquer.’ Boudewijn Pastoor is Inside Sales Lead bij Volvo Cars en hij wil vooral zijn waar de klant is. Verder brengen we artikelen over een fanbase op de blockchain en de klantreis die deelscooter-aanbieder Check heeft ontwikkeld in samenwerking met paymentprovider Mollie. Op social media zie je regelmatig humoristische webcarereacties voorbijkomen. Wat kan wel en wat niet? Naast deze en andere artikelen en verhalen ook weer de prikkelende visie van de vaste columnisten.