Social media tool Engagor in brightONE-portfolio
Klantcontactspecialist brightONE IT Services voegt social engagement oplossing Engagor toe aan zijn portfolio. Via deze weg gaat het bedrijf de Nederlandse markt bedienen met innovatieve technologie die mogelijkheden biedt als monitoring en analytics.
Göran van Hese van brightONE noemt Engagor een ideale social engagement oplossing. ‘Naast de mogelijkheden op social vlak kijken we ook naar goede koppelmogelijkheden met andere contactkanalen, zoals live chat en eenvoudige integraties met ondersteunende technologie zoals kennismanagement en CRM. Uiteindelijk zijn consumenten op zoek naar een cross channel klantervaring, waarvan social media deel uitmaakt.’
Engagor speelt in op de ontwikkeling dat de communicatie tussen bedrijven en consumenten intensiever is geworden door social media. ‘Voor ons was dit de drijfveer om met Engagor één totaaloplossing voor social media management te ontwikkelen. Niettemin beseffen wij dat deze groei in belangrijke mate te danken is aan de explosieve toename van mobiel internet. Social media maken deel uit van deze ontwikkeling, maar zullen nooit het enige contactkanaal zijn. Daarom is een partnership met brightONE voor ons een perfecte tandem’, verklaart Dimitri Callens, vice president Customer Success bij Engagor, zich nader.