Sitecore duikt in social media management
Sitecore, leverancier van customer experience managementsoftware, neemt een meerderheidsbelang in Komfo. De samenwerking met deze Scandinavische aanbieder van social media management oplossingen vormt voor Sitecore de basis voor zijn productplanning op het gebied v an social media.
De integratie van de Komfo-applicatie met het Customer Experience Platform van Sitecore betekent voor klanten een uitbreiding van de social media managementmogelijkheden. Gebruikers beheren hierdoor hun conversaties over alle on- en offline kanalen, iets wat volgens Forrester voor veel marketeers een probleem vormt. ‘Ondanks de grote investeringen levert social media nog te weinig op. Een datagerichte aanpak helpt marketeers niet alleen om hun sociale activiteiten nog effectiever te maken, het is ook de start van een proces waarbij optimaal datagebruik de basis gaat vormen van veel bredere marketingplannen’, merkt het genoemde onderzoeksbureau op.
‘Sitecore Social Powered by Komfo’, zoals de nieuwe combinatie heet, integreert social intelligence met klantactiviteiten op alle contactkanalen. Dit levert marketeers realtime inzicht in klantactiviteiten op en stelt ze in staat gepersonaliseerde, digitale content te bieden. Klik hier voor een productdemonstratie.