VANAD vernieuwt contactcenter gemeente Amsterdam
VANAD Group is door de gemeente Amsterdam geselecteerd voor het vernieuwen van het contactcenter. Zes partijen namen deel aan de Europese aanbesteding.
De overeenkomst houdt in dat VANAD Group voor een periode van vijf tot acht jaar de gehele technische dienstverlening zal verzorgen met behulp van het Cimplicity platform voor de gemeente Amsterdam. Richard Odekerken, CTO van VANAD Laboratories, is trots dat in navolging van Rotterdam nu ook Amsterdam gekozen heeft ‘voor de kracht van ons platform’. ‘We weten precies wat er speelt in en rondom contactcenters en juist deze kennis helpt ons continu verbeteringen aan te brengen aan ons product.’
Begin oktober live
Nadat de Amsterdamse beoordelingscommissie tijdens de onderzoeksfase een bezoek bracht aan het KCC van de gemeente Rotterdam, was de keuze snel gemaakt. Luuk Hadderingh, contactcentermanager van de gemeente Amsterdam: ‘VANAD Group is volgens ons het beste in staat om de ontwikkelingen in de markt de komende jaren door te voeren in hun dienstverlening richting ons.’ De verwachting is dat de vernieuwde contactcenteromgeving in 020 begin oktober van dit jaar live gaat.
In februari 2013 gaf Ad Nederlof van VANAD Group in Telecommerce Magazine te kennen analisten van onder meer Gartner en Forrester ‘helemaal gek’ te krijgen met Cimplicity.