AH en Vodafone niet sterk in klachten oplossen
Met een oplospercentage van respectievelijk 0% en 4% zijn Albert Heijn en Vodafone in hun specifieke categorieën uitgeroepen tot slechtste klachtenoplossers van 2014. Dat meldt Klacht.nl vandaag.
Nederlanders klaagden afgelopen jaar het meest over mobiele telefonie aanbieders, koeriers- en postbedrijven en supermarkten. Van de bijna 100.000 klachten die binnenkwamen, gingen 4.288 klachten over de mobiele telefonie sector. Naast telecombedrijven bezetten koeriersbedrijven/postbedrijven de tweede plek qua hoeveelheid klachten, gevolgd door supermarkten op nummer drie. Albert Heijn heeft met een oplospercentage van 0% de minste oplossingen bewerkstelligd van alle Nederlandse supermarkten binnen die categorie, aldus Klacht.nl.
Bij de bekendmaking van de jaarlijkse awards zette het betreffende platform voor klachten tevens enkele partijen in het zonnetje. Zo zijn onder meer Youfone, Jumbo, bol.com, FBTO en ING verkozen tot de beste klachtoplossers van 2014. Klik hier voor meer informatie.