Nieuw: Customerzz Experimenten
Platform Klantgericht Ondernemen (PvKO) maakte gisteren op het eerste Customerzz Event de zogeheten Customerzz Experimenteer Kalender bekend. Uitgangspunt is nieuwe toegepaste kennis en inspiratie te bieden waarbij klantrelaties op een innovatieve manier centraal staan.
Het idee is dat professionals, wetenschappers en studenten binnen Customerzz samen met experts gaan experimenteren. PvKO wil door middel van de Experimenteer Kalender vernieuwing stimuleren en versnelling geven aan het leerproces, onder meer door de inzet van big data, de nieuwste softwaretools en engagementtactieken. Deelnemers kunnen zich de komende maanden laten inspireren en concreet aan de slag gaan met verschillende pilots waarbij men kan analyseren, communiceren en of co-creëren.
Tijdens genoemd event zijn speciale Customerzz Cadeau Cheques uitgegeven. Door deze cheques te kopen, steunen organisaties de ontwikkeling van het Customerzz Innovation Lab en wordt gratis toegang tot een Customerzz Event verschaft. De eerstvolgende activiteit is de Customerzz Tour over ‘Second Screen Experiences’ in oktober 2015.