Webhelp Nederland ruim 20% gegroeid in 2014
Groeien groeien groeien,is wat de klok slaat binnen Webhelp Group. Ambitieus als het bedrijf is wil het de komende jaren zelfs uitgroeien tot marktleider op de Europese markt. De Nederlandse tak zette afgelopen jaar een goede stap in deze richting, met een groei van meer dan twintig procent.
Ceo Gert-Jan Morsink is trots op de stappen die in 2014 zijn gezet om de klantcontactmarkt te bedienen met ‘innovatieve concepten’. ‘De komende tijd blijven we investeren in nieuwe ICT-ontwikkelingen om efficiënter te blijven opereren.’ Klantcontact blijft de core business van Webhelp, maar daarnaast gaat het facilitaire contactcenter ook sterk investeren in BPO services (kennismanagement, data analytics, etc.)
R-Systems Europe, specialist op het gebied van technische- en logistieke supportservices, dat eind 2014 door Webhelp Nederland werd overgenomen, krijgt binnen afzienbare tijd een andere naam: Xtrasource Europe. Deze naam had R-Systems in het verleden en is goed bekend bij alle bestaande klanten en de markt waarin de divisie opereert. Volgens Morsink geeft deze overname, en vooral de loyale en langdurige relaties met een groot aantal wereldwijde klanten, Webhelp een platform om in deze marktsegmenten ‘behoorlijk te kunnen groeien’.
- groei
- Webhelp Nederand
- klantcontactspecialist
- Gert-Jan Morsink
- R-Systems
- overname
- BPO
- Xtrasource Europe
- facilitair contactcenter