Workstreampeople gaat voor serviceverhoging
Workstreampeople lanceert een nieuwe versie van zijn communicatieplatform Anywhere365, dat speciaal ontwikkeld is voor gebruikers van Skype for Business en MS Lync. Volgens de ontwikkelaar stelt de oplossing een meer efficiënte communicatie met klanten en collega’s in het verschiet.
Anywhere365 is bij monde van het bedrijf uitgerust met ‘geavanceerde’ contactcenterfunctionaliteiten en stelt organisaties in staat om via ieder kanaal 24/7 bereikbaar te zijn voor klanten. Verder maakt de oplossing helpdesk- en salesmedewerkers het onder andere mogelijk om vanuit één dashboard voice, (web)chats en wachtrijen te managen.
‘De wijze waarop klanten contact zoeken met organisaties is in de afgelopen jaren sterk veranderd. Social kanalen en websites zijn steeds meer het eerste contactpunt. Organisaties moeten hun communicatieprocessen hierop afstemmen en afscheid nemen van traditionele voorzieningen’, meent Gijs Geurts, managing director van Workstreampeople. In 2014 realiseerde de Nederlandse softwareleverancier een groei van 120%.
- helpdesk
- klantcontact
- MS Lync
- contactcenterfunctionaliteiten
- Skype for Business
- Workstreampeople
- Anywhere365
- klantenservice
- communicatie