Adviseursportal Obvion brengt serviceverbetering
Hypotheekverstrekker Obvion en ICT-dienstverlener Everest hebben samen een nieuw adviseursplatform geïntroduceerd. Dankzij dit systeem is de status van alle hypotheekaanvragen altijd inzichtelijk voor adviseurs.
Cynthia Tulp, adjunct-directeur Marketing, Communicatie en Sales bij Obvion, merkt op dat de vernieuwing van de adviseursportal een belangrijke eerste stap is om adviseurs te faciliteren. ‘Daarnaast zullen we de behoefte aan zelfwerkzaamheid bij klanten zo veel mogelijk samen met hen vorm gaan geven.’
Het platform vormt volgens de partners het fundament voor verdere ontwikkeling en optimalisatie van de dienstverlening. Zo wordt later dit jaar een nieuw portefeuilleoverzicht toegevoegd, dat adviseurs verdere ondersteuning moet bieden in de service richting klanten. Uitgangspunt is dat zowel adviseur als klant meer inzicht en grip krijgen op het hypotheekproces.
- Everest
- hypotheekaanvragen
- informatiebundeling
- Obvion
- serviceverbetering
- adviseursportal
- zelfwerkzaamheid