Center Parcs en Samsung personaliseren klantervaring
Ter verbetering van de gastbeleving gaat Center Parcs in zee met Samsung. Laatstgenoemde gaat in 12 vakantieparken van Center Parcs in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk 13.000 zogeheten Smart Hospitality Displays installeren in vakantiehuisjes en openbare ruimtes.
De schermen zijn te personaliseren: receptiemedewerkers schrijven bij aankomst van gasten bijvoorbeeld een persoonlijke welkomstboodschap op het scherm. Ook wordt een uitgebreid informatie- en entertainmentplatform ontwikkeld waarop gasten zich uitgebreid kunnen laten informeren.
Totaalervaring
Doel van de samenwerking is het verbeteren van de persoonlijke vakantiebeleving. ‘Met onze innovatieve oplossingen dragen we bij aan de vakantiebeleving van de gasten van Center Parcs’, meent Erik Swart, director b2b van Samsung Nederland. ‘Hiermee spelen we in op de behoeften van gasten. Door het televisieplatform te personaliseren voor de bezoekers, dragen we bij aan de totaalervaring en het geluk van iedereen in het park.’ Mark Haak Wegmann, ceo van Center Parcs, beaamt dit en zegt vakanties in zijn parken nu nog persoonlijker te maken. ‘Met Samsungs schermen en interactieve platform kunnen we ouders met kinderen tips geven voor uitjes in de omgeving, en stelletjes een romantische film aanraden.’
De Samsung Smart Hospitality Displays zijn geoptimaliseerd voor Center Parcs’ hospitalityomgeving en zijn op dit moment geïnstalleerd in zes parken. De overige zes parken zijn voor het einde van het jaar eveneens met de displays uitgerust.
- informatievoorziening
- Center Parcs
- Samsung
- klantervaring
- Smart Hospitality Display
- gastbeleving
- service