KlantSignaalMonitor integreert met KCM
De Klantcontact Monitor (KCM), een softwaretool waarmee organisaties continu en realtime inzicht hebben in klant- en medewerkertevredenheid, breidt uit met de KlantSignaalMonitor. De combi maakt het mogelijk om vanuit één systeem klanttevredenheid te meten en verbetersignalen te verzamelen, om daar vervolgens op te acteren.
Zanna van der Aa, oprichter en eigenaar van MindThem, ontwikkelde de KlantSignaalMonitor. Deze nieuw aan de KCM toegevoegde functionaliteit biedt gebruikers de kans ‘om gestructureerd en gefundeerd verbetersignalen te behandelen’, met als gevolg dat er in de organisatie tijd en focus ontstaat voor serviceverbeteringen. ‘Het grootste voordeel van dit instrument is dat je alleen energie steekt in die signalen die voor klant en organisatie meetbare impact hebben’, stelt Van der Aa.
Hirschel Hessel, directeur Klantcontact Monitor, is content met deze actuele toevoeging. Volgens hem is het voor opdrachtgevers uitdagend om de vele verzamelde verbetersignalen om te zetten in concrete en meetbare verbeteracties. Dankzij de KSM kunnen zij dit nu op gestructureerde wijze doen.
- KlantSignaalMonitor
- Hirschel Hessel
- Zanna van der Aam Klantcontact Monitor
- monitoren
- serviceverbeteringen