Global Contact Center Benchmark van start
[Branded content] Het concept van de Global Contact Center Benchmark van Dimension Data is simpel: als u voor eind november 2015 de vragenlijst invult, krijgt u toegang tot meer dan 700 prestatiegegevens, branchebenchmarks en adviezen over het behalen van bestpracticeresultaten. Hiermee verkrijgt u zelf inzichten in hoe u uw eigen contactcenteroperatie kunt verbeteren. Het invullen duurt ongeveer 30 minuten.
Klik hier voor de vragenlijst. Na een complete inzending ontvangt u van Dimension Data:
- een gratis exemplaar van het Global Contact Centre Benchmarking Report 2016 ter waarde van € 1.400 (publicatie in maart 2016);
- directe toegang tot de Benchmark Comparison Portal waar u wereldwijde data kunt filteren op regio, sector, grootte, leverancierstype, servicetype, contacttype en jaar;
- directe download van het Global Contact Centre Benchmarking Report 2015 na het afronden van de vragenlijst.
Over het Global Contact Center Benchmark Rapport
Het Global Contact Center Benchmark Rapport zal in 2016 voor de negentiende keer verschijnen. Dit is het enige rapport waarin zowel de strategische als operationele prestatietrends in de wereldwijde contactcenterbranche aan bod komen. In 2015 jaar deden 901 contactcenters in 72 landen mee. Kijk op de website voor meer informatie en deelname.