CX Circle: platform voor customer experience professionals
CX Circle, een onafhankelijk platform voor customer experience professionals in Nederland, is officieel gelanceerd. Initiatiefnemers Olaf Ouwerkerk (NLE), Sydney Brouwer (ondernemer) en Heike Faber (KPN) zijn dit gestart om klantgerichtheid en klantbeleving nationaal naar een hoger niveau te tillen.
Stichting CX Circle is naar verluidt de eerste en enige onafhankelijke community in Nederland waar professionals die met customer experience bezig zijn in hun werk, samen kunnen komen voor kennis, inspiratie en netwerk. Met minimaal drie CX-bijeenkomsten per jaar en een online ontmoetingsplaats (www.cxcircle.nl) hebben de initiatiefnemers de ambitie om het (weer) leuk te maken voor consumenten om klant te worden bij een bedrijf in Nederland. Met inspraak van haar leden worden de thema’s van de CX-bijeenkomsten bepaald. Lid worden van de community is gratis.
Maandag 23 november heeft de eerste bijeenkomst van CX Circle plaats, op het kantoor van Nederlandse Energie Maatschappij in Rotterdam. Het thema is ‘Challengers’: wat kan de gevestigde orde leren van de new kids op het gebied van klantbeleving? Sprekers deze avond zijn Simyo (telecom), House of Einstein (personal shopping-dienst), Tony's Chocolonely (chocolademaker) en Srprs.me (reisbureau). Tijdens de meeting wordt ook openlijk besproken hoe deze succesverhalen toegepast kunnen worden binnen de organisaties van de bezoekers van de bijeenkomst.
Exclusief voor bezoekers van CustomerFirst.nl mogen we in totaal 5 gratis kaarten weggeven. Geinteresseerden kunnen een mailtje sturen naar info@cxcircle.nl. De eerste vijf ontvangen een ticket!
- CX Circle
- customer experience professionals
- klantbeleving
- challengers
- platform
- Srprs.me
- House of Einstein
- Olaf Ouwerkerk
- Sydney Brouwer
- Heike Faber
- Simyo
- Tony's Chocolonely